מרץ 21, 2024 17:16

רופא שיניים חירום – לעשות את הבחירה הנכונה

הרבה פעמים, כשאנחנו בוחרים רופא שיניים, אז באופן טבעי, הבחירה שלנו מתבססת על פרמטרים די מובנים מאליהם, למשל, האם המרפאה שלו קרובה למקום המגורים שלנו, האם הוא מקבל בשעות שנוחות לנו, האם הוא מבצע את הטיפולים ההכרחיים עבורנו, מה מידת הניסיון שלו בתחום וכמובן, מה העלויות שהוא גובה עבור טיפולים כאלה ואחרים. 

אך מאחר ומדובר בתחום בו אנחנו עלולים למצוא את עצמנו, נדרשים לעבור טיפולי חירום, טיפולים בשעות ובימים לא סטנדרטיים, כמו למשל, סופי שבוע, שעות הערב המאוחרות, כולל שעות הלילה, חגים ומועדים או אפילו בימים שהמרפאה פתוחה והרופא מקבל, אך אין לנו תור רשום, אזי שעלינו לבדוק עוד פרמטר הכרחי והוא, האם הוא יכול לספק לנו שירותי חירום. 

רופא שיניים חירום במובנים רבים הוא כמו עזרה ראשונה בתחומים אחרים שקשורים לעולם הרפואה. כלומר, הוא אמור לאפשר לנו לקבל טיפול מיידי במקום, ללא עיכובים ודחיות, על מנת שנוכל להתמודד עם המצב בו אנחנו שרויים, אולי אפילו לפתור אותו, זאת לפני שיחליט על ביצוע טיפול מקיף יותר, במידת הצורך. 

למשל, רופא שיניים חירום יטפל בנו במקרים של כאבים חזקים בשיניים, דלקות שפורצות פתאום, חבלות בשיניים, ודברים אחרים שיכולים להשפיע עלינו כך או אחרת. עכשיו צריך לומר, רופא שיניים שמספק טיפולי חירום, מן הסתם, יבצע תחילה טיפול מניעתי ראשוני, רק אם יש צורך, הוא יבצע טיפול מקיף יותר. לאחר מכן, הוא יקבע לנו תור בשביל שנוכל לקבל טיפול מלא. 

ההסבר לכך שהטיפול הראשוני איננו מלא, מתייחס לעובדה שבעת חירום לא תמיד אפשר לייצר טיפול מלא, בין אם זה בגלל לוח זמנים, בין אם זה בגלל שלא עומדים לרשותו כל האמצעים והכלים, וכן בגלל שמבחינה פיזיולוגית, האזור קודם צריך להתאושש ולהחלים, ורק לאחר מכן, ניתן לעבור טיפול מלא. 

כיצד בוחרים רופא שיניים לשעת חירום

כאמור, כשאנחנו מחפשים רופא שיניים מסוים באופן רגיל, חשוב מאוד לבדוק לא רק את כל הפרמטרים שהצגנו בתחילת המאמר, אלא חשוב גם לבדוק האם הוא מקבל לטיפולי חירום, האם אנחנו יכולים לסמוך עליו שיספק לנו את השירותים הנדרשים בשעות לא צפויות, לא מקובלות. זה הכרחי, מאחר ואנחנו לא נרצה להתחיל ולחפש רופא שיניים לטיפול חירום בשבתות, חגים ובטח לא בחצות או בשעות מאוחרות ולא צפויות, אחרות. 

איך עושים את זה נכון? פשוט אנחנו צריכים לבדוק האם הרופא מספק שירותי חירום, כיצד הוא עושה את זה, האם מדובר על טיפולים במרפאה, טיפולים אצלו בבית, טיפולי בית אצלנו ועוד. צריך גם לבדוק איזה סוג של טיפולים הוא מספק, וכמובן מה הזמניות וכן מה העלויות של הטיפולים. אנחנו יכולים לצפות, שטיפולי חירום יעלו הרבה יותר מטיפולים רגילים. 

 

שוקלים לבצע טיפולי שיניים בחו״ל, אתם יכולים לבקר  בעמוד שלנו על טיפול שיניים בטורקיה,  בחרנו את טורקיה כיעד האולטימטיבי לטיפולי שיניים בחו״ל.

לקבוצת הפייסבוק שלנו לבריאות השן לחצו כאן

תוכן עניינים

רוצים הצעה אטרקטיבית? מלאו את הפרטים - הייעוץ הינו בחינם וללא התחייבות
עקבו אחרינו
כתבות קשורות
רוצים הצעה אטרקטיבית? מלאו את הפרטים ונציג מטעמנו ייצור איתכם קשר.
מאמרים וטיפים לטיפול נכון בשיניים
קבלו עצות מהמקצוענים בתחום
טיפולי שיניים נפוצים למבוגרים

שמירה על בריאות פה טובה חשובה לאנשים בכל הגילאים, אך ככל שאנשים מתבגרים, הצרכים והאתגרים הדנטליים שלהם עשויים להשתנות. קשישים מועדים יותר לבעיות שיניים עקב

כל השיטות ליישור שיניים לילדים

יש כמה שיטות ליישור שיניים לילדים, ולכל שיטה יש יתרונות משלה וחסרונות משלה. יש שיטות מסורתיות ליישור שיניים, ויש שיטות חדשניות ליישור שיניים. כל שיטת

בחור מחייך אצל רופא שיניים
ד"ר ג'רי כהן: טיפולי שיקום הפה

הפה שלנו הוא האיבר הכי שימושי שיש לנו בגוף. אנחנו אוכלים איתו, שותים איתו וגם מדברים איתו. עם הפה אנחנו משתמשים כמעט במשך כל היום.

ציפוי חרסינה ב-2023
ציפוי חרסינה ב-2023

מי לא רוצה שני טורים של שיניים לבנות ובוהקות? יש מי שלא חולם על חיוך לבן ומושלם? אז יש מיש אתרע מזלו והוא אכן נהנה