מרץ 23, 2024 06:09

חולי קורונה בכללית יזכו לביקור ביתי של רופאי השיניים

בסוף אפריל 2020 הודיעו בקופת החולים "כללית" כי חולי קורונה יזכו לביקור ביתי באמצעות ניידת ייעודית עבור טיפולי שיניים להם יזדקקו.

ההנחיות שיצאו ממשרד הבריאות לריחוק חברתי כללו כמובן גם כל מה שנוגע לטיפולי השיניים. מרפאות השיניים פעלו תחת מתכונת חירום בתקופת הקורונה, כשההנחה הרחבה היא שאין לבצע טיפולי שיניים לאלו שנדבקו בקורונה או לאחרים הסובלים מתסמינים נשימתיים.

בסוף אפריל 2020 הכריזה קופת חולים "כללית סמייל" על מתן שירות עבור אלו שנמצאו חולים בקורונה והם זקוקים לטיפול שיניים דחוף. טיפולי החירום יבוצעו על ידי צוות הכולל רופא שיניים וסייעת המגיעים לביתו של החולה, לבושים בציוד מיגון אישי ובניידת ייעודית ובה הציוד הרפואי הנדרש.

ד"ר חגי סלוצקי, רופא שיניים של "כללית סמייל", אמר כי חלק מחולי הקורונה זקוקים למענה רפואי שאותו לא ניתן לדחות לאחר החלמתם. מדובר בשירות שהוקם על מנת "להעניק עזרה ראשונה וטיפול שיקל על כאביהם עד שיחלימו מקורונה, זאת תוך שמירה על כללי הבידוד ועל בריאות החולה".

מהשירות הייחודי נהנים אך ורק חברי קופת חולים "כללית" וזאת באמצעות יצירת קשר עם אחת ממרפאות "כללית סמייל". צוות רפואי של "כללית סמייל" ייצור בהמשך קשר עם החולה, יעריכו את דחיפות הטיפול בו ובמקרה ויבינו שלא ניתן לדחות את טיפול השיניים עד להחלמתו מקורונה, תשלח ניידת וצוות מטפל לביתו לרוב בתוך 24 שעות.

שוקלים לבצע טיפולי שיניים בחו״ל, אתם יכולים לבקר  בעמוד שלנו על טיפול שיניים בטורקיה,  בחרנו את טורקיה כיעד האולטימטיבי לטיפולי שיניים בחו״ל.

לקבוצת הפייסבוק שלנו לבריאות השן לחצו כאן

תוכן עניינים

רוצים הצעה אטרקטיבית? מלאו את הפרטים - הייעוץ הינו בחינם וללא התחייבות
עקבו אחרינו
כתבות קשורות
רוצים הצעה אטרקטיבית? מלאו את הפרטים ונציג מטעמנו ייצור איתכם קשר.
מאמרים וטיפים לטיפול נכון בשיניים
קבלו עצות מהמקצוענים בתחום
טיפולי שיניים נפוצים למבוגרים

שמירה על בריאות פה טובה חשובה לאנשים בכל הגילאים, אך ככל שאנשים מתבגרים, הצרכים והאתגרים הדנטליים שלהם עשויים להשתנות. קשישים מועדים יותר לבעיות שיניים עקב

כל השיטות ליישור שיניים לילדים

יש כמה שיטות ליישור שיניים לילדים, ולכל שיטה יש יתרונות משלה וחסרונות משלה. יש שיטות מסורתיות ליישור שיניים, ויש שיטות חדשניות ליישור שיניים. כל שיטת

בחור מחייך אצל רופא שיניים
ד"ר ג'רי כהן: טיפולי שיקום הפה

הפה שלנו הוא האיבר הכי שימושי שיש לנו בגוף. אנחנו אוכלים איתו, שותים איתו וגם מדברים איתו. עם הפה אנחנו משתמשים כמעט במשך כל היום.

ציפוי חרסינה ב-2023
ציפוי חרסינה ב-2023

מי לא רוצה שני טורים של שיניים לבנות ובוהקות? יש מי שלא חולם על חיוך לבן ומושלם? אז יש מיש אתרע מזלו והוא אכן נהנה