בסוף אפריל 2020 הודיעו בקופת החולים "כללית" כי חולי קורונה יזכו לביקור ביתי באמצעות ניידת ייעודית עבור טיפולי שיניים להם יזדקקו.
ההנחיות שיצאו ממשרד הבריאות לריחוק חברתי כללו כמובן גם כל מה שנוגע לטיפולי השיניים. מרפאות השיניים פעלו תחת מתכונת חירום בתקופת הקורונה, כשההנחה הרחבה היא שאין לבצע טיפולי שיניים לאלו שנדבקו בקורונה או לאחרים הסובלים מתסמינים נשימתיים.
בסוף אפריל 2020 הכריזה קופת חולים "כללית סמייל" על מתן שירות עבור אלו שנמצאו חולים בקורונה והם זקוקים לטיפול שיניים דחוף. טיפולי החירום יבוצעו על ידי צוות הכולל רופא שיניים וסייעת המגיעים לביתו של החולה, לבושים בציוד מיגון אישי ובניידת ייעודית ובה הציוד הרפואי הנדרש.
ד"ר חגי סלוצקי, רופא שיניים של "כללית סמייל", אמר כי חלק מחולי הקורונה זקוקים למענה רפואי שאותו לא ניתן לדחות לאחר החלמתם. מדובר בשירות שהוקם על מנת "להעניק עזרה ראשונה וטיפול שיקל על כאביהם עד שיחלימו מקורונה, זאת תוך שמירה על כללי הבידוד ועל בריאות החולה".
מהשירות הייחודי נהנים אך ורק חברי קופת חולים "כללית" וזאת באמצעות יצירת קשר עם אחת ממרפאות "כללית סמייל". צוות רפואי של "כללית סמייל" ייצור בהמשך קשר עם החולה, יעריכו את דחיפות הטיפול בו ובמקרה ויבינו שלא ניתן לדחות את טיפול השיניים עד להחלמתו מקורונה, תשלח ניידת וצוות מטפל לביתו לרוב בתוך 24 שעות.